Meld je aan en ontvang direct 7,50
  • Ik wil mijn e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?
    Log in en ga bij Gegevens in jouw account naar Inloggegevens. Vul 2x je nieuwe e-mailadres in. Zodra je de gewijzigde gegevens hebt opgeslagen, is het nieuwe e-mailadres actief. De eerstvolgende keer dat je de website bezoekt, kan je met jouw nieuwe e-mailadres inloggen.
  • Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens inzien en/of wijzigen?
    Login op jouw persoonlijke account op EnqueteClub, ga naar Gegevens en je bent op de locatie waar jij je persoonlijke gegevens kunt inzien en/of wijzigen.
  • Hoe kan ik me afmelden van EnqueteClub?
    Login op jouw persoonlijke account op EnqueteClub, ga naar Gegevens en klik op 'Opzeggen'. Maak de opzegging definitief door op de button 'Mijn account opzeggen' te klikken om je uit te schrijven van EnqueteClub. Als jouw account gesloten is, blijven jouw gegevens maximaal 8 weken bewaard. Na deze periode blijven alleen de transactiegegevens, die nodig zijn om aan de fiscale, wettelijke verplichting te voldoen, bewaard.
  • Waarom is de cashback voor mijn aankoop afgekeurd?
    Soms wordt de cashback voor een aankoop door de betreffende webshop afgekeurd. Wellicht heb je je bestelling geretourneerd, tussentijds gewijzigd of geannuleerd. Wanneer dit niet het geval is kun je, binnen 30 dagen na afkeuring, een Claim je cashback ticket indienen. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop is afgekeurd. Let op: Cashback is nooit gegarandeerd. Wij doen er alles aan om jouw cashback alsnog te claimen, maar kunnen dit niet garanderen.
  • Het cashbackbedrag voor mijn aankoop is incorrect. Hoe kan dit?
    Voor aankoopbedragen en het berekenen van de korting is EnqueteClub.nl afhankelijk van de betreffende webshop. In de meeste gevallen wordt de korting berekend over het aankoopbedrag exclusief verzendkosten en BTW. Hierdoor kan het aankoopbedrag in je account lager zijn dan het bedrag dat je daadwerkelijk aan de webshop hebt betaald. Klopt jouw cashbackbedrag (berekend over het aankoopbedrag exclusief BTW en andere bijkomende kosten) niet, dien dan binnen 30 dagen na de aankoop een Claim je cashback ticket in. Wij gaan dan uitzoeken waarom het cashbackbedrag incorrect in je account staat.
  • Hoe kan ik me uitschrijven van EnqueteClub?
    Login op jouw persoonlijke account op EnqueteClub, ga naar Gegevens en klik op 'Opzeggen'. Maak de opzegging definitief door op de button 'Mijn account opzeggen' te klikken om je uit te schrijven van EnqueteClub. Als jouw account gesloten is, blijven jouw gegevens maximaal 8 weken bewaard. Na deze periode blijven alleen de transactiegegevens, die nodig zijn om aan de fiscale, wettelijke verplichting te voldoen, bewaard.
  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
    Als je je aanmeldt bij EnqueteClub.nl, ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Pas nadat je op de link in deze bevestigingsmail hebt geklikt, is jouw aanmelding bij EnqueteClub.nl definitief en kan je inloggen op de website. Ben je al langer aangemeld en kan je niet inloggen op de website? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een e-mail met daarin een link op het het e-mailadres dat bij EnqueteClub.nl is geregistreerd. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. Kan je met het nieuwe wachtwoord niet inloggen? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail van ons met daarin een link. Let op: het opgegeven e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres dat is geregistreerd in jouw profiel op EnqueteClub.nl. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. In jouw account op EnqueteClub.nl kan je op elk gewenst moment je wachtwoord wijzigen.
  • Mag ik meerdere accounts hebben op EnqueteClub.nl?
    Nee, het is niet toegestaan om meerdere accounts aan te maken op EnqueteClub.nl. Per persoon is slechts één account toegestaan. In het geval van misbruik door het aanmaken van meerdere accounts is het EnqueteClub.nl toegestaan om - zonder hiervan vooraf melding te maken - accounts te verwijderen. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
  • Hoe gaat EnqueteClub.nl om met mijn persoonlijke gegevens?
    De door jou verstrekte gegevens worden door EnqueteClub.nl alleen gebruikt om korting te kunnen geven op jouw online aankopen en om jou op de hoogte te houden van de nieuwste acties met de EnqueteClub.nl nieuwsbrieven en mailings. Daarnaast kunnen je gegevens worden gebruikt worden voor marktonderzoek. In deze onderzoeken werken we met geaggregeerde en anonieme gegevens om er zo voor te zorgen dat jouw privacy niet in gevaar komt. Bekijk voor meer informatie over de verwerking van persoonlijke gegevens onze privacyverklaring.
  • Wat is 'Mijn account' en waar vind ik het?
    Als je je aanmeldt op EnqueteClub.nl maken wij een account voor je aan. Hierin staan onder andere jouw persoonlijke gegevens en een overzicht van jouw opgebouwde tegoed. Je kan hier ook jouw gegevens wijzigen en uitbetaling van het tegoed aanvragen. Log in op EnqueteClub.nl om jouw account te bekijken of klik, als je reeds bent ingelogd, op Mijn account rechtsboven in het scherm.
  • Ik wil mijn gegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?
    Log in op EnqueteClub.nl en ga naar jouw account. Daar kan je jouw persoonlijke gegevens en inloggegevens wijzigen.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
    Log in op EnqueteClub.nl en ga naar jouw account. Daar kan je bij jouw persoonlijke gegevens het wachtwoord wijzigen. Sla de wijzigingen op en je kunt het nieuwe wachtwoord direct gebruiken.
  • Hoe verander ik mijn bank- of girorekeningnummer?
    Log in op EnqueteClub.nl en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens het opgegeven bank- of girorekeningnummer wijzigen.
  • Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief en e-mails van EnqueteClub.nl?
    Wij houden onze gebruikers graag op de hoogte van de nieuwste shops, kortingscodes en acties. Alle gebruikers ontvangen daarom regelmatig onze nieuwsbrieven en mailings. Wil je deze updates van EnqueteClub.nl niet meer ontvangen? Log in op EnqueteClub.nl en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens aangeven welke nieuwsbrieven en mailings je van EnqueteClub.nl wel/niet wilt ontvangen.
  • Hoe lang duurt het voordat de vergoedingen in mijn account worden bijgeschreven?
    Vergoedingen zijn over het algemeen binnen 2 tot 3 dagen zichtbaar in jouw account op EnqueteClub.nl. Bij de status van de vergoeding staat na bijschrijving meestal In behandeling. Dit betekent dat jouw aankoop is geregistreerd, maar nog moet worden goedgekeurd door de webshop. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Vaak binnen enkele dagen, maar soms duurt het enkele weken. Zodra de webshop jouw aankoop heeft goedgekeurd, wordt de status in jouw account op EnqueteClub.nl aangepast en kan je, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, uitbetaling aanvragen.
  • Hoe kan ik een niet-geregistreerde aankoop melden?
    Wanneer een aankoop na 2-3 dagen niet zichtbaar is in je account, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de registratie. We willen graag voor je uitzoeken wat het probleem is. Wil je een niet-geregistreerde aankoop aan ons doorgeven? Log in op EnqueteClub.nl, ga naar Mijn account en maak een Claim je cashback ticket aan. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop niet is geregistreerd in jouw account.
  • Wat is de betekenis van de statussen van mijn aankopen?
    Bij elke aankoop in jouw account op EnqueteClub.nl staat de status van de aankoop vermeld. Er zijn verschillende statussen mogelijk:
    • In behandeling: Jouw aankoop is geregistreerd, maar moet nog worden gekeurd door de webshop.
    • Afgekeurd: Jouw aankoop is niet goedgekeurd door de webshop en kan daarom ook niet worden uitbetaald door EnqueteClub.nl.
    • Goedgekeurd: Jouw aankoop is goedgekeurd door de webshop en kan, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, worden uitbetaald.
    De status van een aankoop wordt automatisch gewijzigd, zodra wij een wijziging ontvangen van de betreffende webshop.
  • De status van mijn aankoop is nog steeds 'In behandeling'. Wanneer wordt deze goedgekeurd?
    Aankopen krijgen de status goedgekeurd zodra de betreffende webshop de aankoop heeft goedgekeurd. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Sommige webshops keuren de aankopen binnen enkele dagen, terwijl het bij andere webshops enkele weken kan duren.
  • Waarom is mijn aankoop niet zichtbaar in mijn account?
    Is een aankoop na 2 tot 3 dagen niet geregistreerd in jouw account? Check dan of je aan de volgende voorwaarden hebt voldaan:
    • Je bent aangemeld bij EnqueteClub.nl en hebt ingelogd op de website voordat je de aankoop ging doen.
    • Je bent via de link op EnqueteClub.nl naar de betreffende webwinkel gegaan en hebt je bestelling geplaatst.
    • De bestelling/order is niet gewijzigd en je hebt geen contact gehad met de webwinkel om de bestelling aan te passen of te annuleren. Bij wijziging van de bestelling kan het namelijk zijn dat de webwinkel een nieuwe order aanmaakt en de registratie via EnqueteClub.nl komt te vervallen.
    • De instellingen op jouw computer voldoen niet aan de gestelde eisen. Controleer hier de instellingen op je computer.
    Heb je aan bovenstaande voorwaarden voldaan en is een aankoop niet zichtbaar in jouw account? Laat dit dan binnen 30 dagen na aankoop aan ons weten. Log in op EnqueteClub.nl, ga naar Mijn account en maak een Claim je cashback ticket aan. Wij zoeken dan uit waarom de aankoop niet is geregistreerd in jouw account.
Close
tot 4,50% CashCoins
€10 korting op activiteiten bij Expedia
Code:AFGENACTIVITYQ2
visit register click click